FMH: Lokális Felmelegedés 2.0 szombaton a Bőrgyárban
Megjelenés dátuma: 2009. 10. 21. Szerző: – A Bőrgyárban rendezik a Gaja Környezetvédő Egyesület Lokális Felmelegedés 2.0 Kampányrendezvényét. Koncertek: Trouser Press, BEAT DIS és dr. szelektor. Kiállítás: A Lokális felmelegedés előző rendezvényén készült képekből lesz tárlat. Fair Trade kóstoló és ha hideg lesz akkor a fűtést is bekapcsolják. A Belépés ingyenes!
2009. október 21.
· komi · Nincs hozzászólás
Címke: Bőrgyár, Fehervar.hu, Lokális Felmelegedés 2.0 · Kategória: Cikkek archívum
Lokális Felmelegedés 2.0 Projekt
Gaja Környezetvédő Egyesület az alábbi célok megvalósítása érdekében -sikeresen- vett részt a KEOP-6.1.0/A-2008-0051 pályázaton. Lokális Felmelegedés 2.0 Projekt – KEOP-6.1.0/A-2008-0051 Megvalósító: Gaja Környezetvédő Egyesület Támogató: Nemzeti Fejlesztési Ügynökség – Új Magyarország Fejlesztési Terv Közreműködő Szervezet: KVM Fejlesztési Igazgatóság Projektidőszak: 2009. 03. 01 – 2009. 12. 31. Projekt összköltségvetés: 4 870 000 Ft Támogatási összeg: 4 […]
2009. augusztus 25.
· komi · Nincs hozzászólás
Címke: Fair Trade, flashmob, kiállítás, Lokális Felmelegedés 2.0, szabadegyetem · Kategória: Projektek
FMH: Kampányol a Gaja
Megjelenés dátuma: 2009. 08. 25. Szerző: kn Négy hónapos akció a globális felmelegedésről. Az év végéig tartó nagy-szabású környezetvédelmi, kampányba kezd a Gaja Környezetvédő Egyesület a felmelegedés ellen. Ezúttal a fiatalság a célcsoportjuk. A Gaja második, a globális felmelegedés elleni küzdelmet megcélzó projektjére ez-úttal ötmillió forint áll rendelkezésre. Ez szép, kerek összegnek tűnik, s ebből […]
2009. augusztus 8.
· komi · Nincs hozzászólás
Címke: Fejér Megyei Hírlap, Lokális Felmelegedés 2.0, NFÜ, Új Magyarország · Kategória: Cikkek archívum
Lokális Felmelegedés – május
2009. április 17-én a Lokális Felmelegedés Program ismét környezetvédelmi bemutatót és kiállítást szervezett a Városház téren. Az ötletes plakátok és freecardok az arra járók érdeklődését próbálták provokatív eszközökkel felkelteni. Az ismeretterjesztő kampány fő üzente az volt,- hogy felhívja a figyelmet a környzettudatosság és fenntarthatóság fontosságára, valamint használható és érthető tudásanyagot nyújtson. A közönség indirekt elérése […]
2009. április 17.
· komi · Nincs hozzászólás
Címke: Lokális Felmelegedés 2.0 · Kategória: Program archívum